مقالات

سپتامبر 14, 2019
سردخانه توزیعی

مناسب‌ترین سردخانه برای توزیع محصولات فاسدشدنی داخل شهری کدام است

مناسب‌ترین سردخانه برای توزیع محصولات فاسدشدنی داخل شهری کدام است؟ پاسخ این سوال سردخانه توزیعی است. امروز در مورد سردخانه توزیعی، مشخصات فیزیکی و فنی، دمای استاندارد در سردخانه توزیعی، کاربردهای سردخانه توزیعی، تنوع کالاهایی که این نوع سردخانه توانایی انتقال آن را دارد و در نهایت خودرو‌های مناسب برای حمل سردخانه توزیعی صحبت می‌کنیم.
سپتامبر 14, 2019
بررسی انواع سردخانه‌ها و کاربرد آن‌ها در صنایع غذایی

بررسی انواع سردخانه‌ و کاربرد آن‌ها در صنایع غذایی

از قدیمی‌ترین روش‌های نگه داری از موادغذایی که برای حفظ کیفیت و کند کردن روند فساد آن‌ها استفاده می‌شود، استفاده از سردخانه‌ها است. امروز به طور کامل به بررسی انواع سردخانه‌ها و کاربرد آن‌ها در صنایع غذایی می‌پردازیم.
سپتامبر 14, 2019
انواع-سردخانه-و-کاربرد-آنها

انواع سردخانه و کاربرد آنها

مواد غذایی و کالاهای فسادپذیر از جمله چیزهایی هستند که نمی‌توان، آن‌ها را در گمرک بیشتر از یک زمان معین نگه داشت چرا که این کالاها زود فاسد و غیرقابل استفاده می‌‌شوند. به همین دلیل و برای جلوگیری از ضرر و زیانهای ناشی از این کار از سردخانه‌های ترانزیتی استفاده می‌کنند. امروز به بررسی سردخانه‌های ترانزیتی و کارآیی آن‌ها در انتقال مواد غذایی به نقاط مختلف دنیا می‌پردازیم.
جولای 22, 2019
شیرهای انبساط تهویه و انواع پرشر سوئیچ‌ها

شیرهای انبساط تهویه و انواع پرشر سوئیچ‌ها

هوای تازه برای کیفیت زندگی و سلامتی ما حیاتی است. اما چون ساختمان‌ها در مقابل نفوذ هوا بیشتر مقاوم شده‌اند، گردش هوای تازه بسیار کاهش یافته است. انواع سیستم‌های تهویه پیشنهاد‌هایی را برای تصفیۀ هوا و راه‌حل جابه‌جایی هوای انبوه برای کمک به دستیابی به هوایی تازه، سالم و آسوده در محیط‌های دفتری، هتل‌ها، فروشگاه‌ها و یا دیگر محیط‌های تجاری ارایه می‌دهند. شیرهای انبساط و پرشر‌سوئیچ‌ها نیز نقش عمده‌ای در این سیستم‌های تهویه بر عهده دارند.
جولای 22, 2019
آشنایی با ‌اویل سپراتور، ‌مایع شکن، ‌پوسته کر

آشنایی با ‌اویل سپراتور، ‌مایع شکن، ‌پوسته کر

اجزای مختلف سیستم‌های تبرید مکمل یکدیگرند به گونه‌ای که کارکرد نامناسب یکی از آن‌ها در کار کل سیستم اختلال ایجاد می‌کند. ‌اویل سپراتور، ‌مایع شکن و ‌پوسته کر را می‌توان از جمله‌ی آن‌ها دانست. در این مطلب قصد داریم شما را با یک سیستم برودتی و این اجزای پرکاربرد آشنا کنیم.
ژوئن 25, 2019
شیرآلات و کنترل آلات صنعت تهویه و تبرید

‌شیرآلات آمونیاکی و فریونی

سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی که بر پایه سیستم سیکل تبریدی عمل می‌کنند از اجزایی همچون کمپرسور، ‌شیرآلات آمونیاکی و فریونی، کندانسور، سپراتور، اواپراتور و ... تشکیل گردیده شده اند. در این محتوا سعی بر این است که با نحوه عملکرد و انواع ‌شیرآلات آمونیاکی و فریونی در سیستم‌های تهویه مطبوع بیشتر آشنا شویم.
ژوئن 25, 2019
روغن بیترز؛ کمپرسورهای اسکرو بیتزر و پیستونی

روغن بیترز؛ کمپرسورهای اسکرو بیتزر و پیستونی

سیستم‌های تهویه مطبوع نظیر سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی جهت عملکرد و بازدهی هر چه بیشتر در فرایندهای خود نیاز به روغنکاری دارند. روغن بیتزر با توجه به دارا بودن کیفیت و مرغوبیت بالا به عنوان برترین روغن برودتی جهت روغن کاری کمپرسورهای اسکرو بیتزر و پیستونی در صنعت سیستم‌های تهویه مطبوع استفاده می‌گردد. در این محتوا با روغن بیتزر بیشتر آشنا می‌شویم.
ژوئن 25, 2019
شیرآلات و کنترل آلات صنعت تهویه و تبرید

شیرآلات و کنترل آلات صنعت تهویه و تبرید

شیرآلات صنعت تهویه و تبرید در سیستم‌های سیکل تبریدی نقش حیاتی را مانند کنترل مبرد اعم از کنترل میزان فشار، دما و ... و همچنین اجازه گردش مبرد در سیستم را بر عهده دارند. در این محتوا سعی بر این است که با شیرآلات صنعت تهویه و تبرید بیشتر آشنا شویم.
ژوئن 2, 2019
فشارسنج‌ آمونیاکی

بررسی کامل فشارسنج‌های آمونیاکی تک و دوبل

در سیستم‌های تهویه مطبوع سرمایشی و سایر سیستم‌های صنعتی برای اندازه‌گیری فشار گاز و سیال اصولا از فشارسنج استفاده می‌نمایند. فشارسنج‌ آمونیاکی مخصوص اندازه‌گیری گازهای آمونیاکی می‌باشد که بیشتر در سیستم‌های تهویه مطبوع کاربرد دارد. از این رو در این محتوا با نحوه عملکرد و انواع آن‌ها بیشتر آشنا می‌شویم.